Оператор контакт-центру (Укртелеком)
Posted on: 21.10.2015

Контакт-Центр Укртелекому обслуговує абонентів Компанії, а також обробляє телефонні дзвінки, факси та електронні повідомлення, які надходять від бізнес клієнтів або надсилаються їм.

Запрошуємо долучитись до дружнього колективу операторів контакт-центру (вхідні та вихідні дзвінки)

Основні обов’язки:

  • Сервісна підтримка споживачів в телефонному режимі стосовно послуг, тарифів, акцій, умов підключення;
  • Надання консультацій технічного характеру по телефону;
  • Участь у телемаркетингових проектах.

Основні вимоги:

  • Середня спеціальна, неповна вища або вища освіта (бажано у сфері телекомунікацій);
  • Впевнений користувач ПК;
  • Вільне володіння українською та російською мовами;
  • Чітка дикція, правильне мовлення;
  • Здатність засвоювати великий об’єм інформації за короткий проміжок часу;
  • Організованість, комунікабельність, оперативність, ініціативність.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу в молодому колективі;
  • Гнучкий графік роботи (повна/неповна зайнятість, можливість поєднувати роботу з навчанням або з іншою роботою);
  • Кар’єрне зростання;
  • Офіційне оформлення;
  • Достойну заробітну плату.

Для запису на співбесіду звертайтеся за телефонами:

► в Києві: (097) 109-64-48, (044)235-37-57, (044) 234-25-53;

► в Харкові: (057) 733-29-16, 091 112 06 69

► у Львові: (032) 223-03-64, 091 112 06 98

► у Черкасах: (047)254-32-17, (097)109-64-48, (0472)54-32-18, (063)656-49-66

Або ж направляйте резюме на електронну адресу students@ukrtelecom.ua

У рядку «тема» прохання вказувати: «Оператор Контакт-Центру»