Менеджер по роботі з клієнтами/асистент ген.директора

Posted on: 03.06.2016

Відкрито вакансію “Менеджер по роботі з клієнтами/асистент ген. директора” в міжнародній компанії. Сфера діяльності компанії пов’язана з двигунами та паливом (досвід необов’язковий, але вітається).

Основні вимоги:

  • письмова та усна англійська excelent! (технічна англ. буде перевагою);
  • розуміння маркетингу чи піару на базовому рівні. – впевнений користувач офіс ( word, excel. Ppt, outlook);
  • людина, яка здатна вчитися та хоче розвиватися.

Обов’язки:

  • Комунікація з клієнтами в Україні та закордоном (ел. листи, дзвінки);
  • Робота з контрактами, моніторинг тестувань продуктів;
  • Підготовка маркетингових матеріалів: розробка, переклад з англ на укр./роc.;
  • Участь у розробці маркетингової та pr-стратегій;
  • Участь в організації та проведенні іміджевих подій;
  • Виконання доручень Генерального директора;
  • Увага: пошук нових клієнтів та холодні дзвінки НЕ входять в обов’язки.

Умови:

  • Заробітна плата на випробувальному терміні (2 місяці) 300-350 євро, залежно від кваліфікації. Після випробувального терміну 400-450 євро;
  • Можливість кар’єрного росту;
  • Можливі відрядження закордон.

Ваші CV англ. мовою (бажано) чекають на anastasiia@cyclone-x.com