Менеджер по роботі з клієнтами/асистент ген.директора
Posted on: 03.06.2016Відкрито вакансію “Менеджер по роботі з клієнтами/асистент ген. директора” в міжнародній компанії. Сфера діяльності компанії пов’язана з двигунами та паливом (досвід необов’язковий, але вітається).
Основні вимоги:
- письмова та усна англійська excelent! (технічна англ. буде перевагою);
- розуміння маркетингу чи піару на базовому рівні. – впевнений користувач офіс ( word, excel. Ppt, outlook);
- людина, яка здатна вчитися та хоче розвиватися.
Обов’язки:
- Комунікація з клієнтами в Україні та закордоном (ел. листи, дзвінки);
- Робота з контрактами, моніторинг тестувань продуктів;
- Підготовка маркетингових матеріалів: розробка, переклад з англ на укр./роc.;
- Участь у розробці маркетингової та pr-стратегій;
- Участь в організації та проведенні іміджевих подій;
- Виконання доручень Генерального директора;
- Увага: пошук нових клієнтів та холодні дзвінки НЕ входять в обов’язки.
Умови:
- Заробітна плата на випробувальному терміні (2 місяці) 300-350 євро, залежно від кваліфікації. Після випробувального терміну 400-450 євро;
- Можливість кар’єрного росту;
- Можливі відрядження закордон.
Ваші CV англ. мовою (бажано) чекають на anastasiia@cyclone-x.com