Оператор контакт-центру (Укртелеком)
Posted on: 21.10.2015Контакт-Центр Укртелекому обслуговує абонентів Компанії, а також обробляє телефонні дзвінки, факси та електронні повідомлення, які надходять від бізнес клієнтів або надсилаються їм.
Запрошуємо долучитись до дружнього колективу операторів контакт-центру (вхідні та вихідні дзвінки)
Основні обов’язки:
- Сервісна підтримка споживачів в телефонному режимі стосовно послуг, тарифів, акцій, умов підключення;
- Надання консультацій технічного характеру по телефону;
- Участь у телемаркетингових проектах.
Основні вимоги:
- Середня спеціальна, неповна вища або вища освіта (бажано у сфері телекомунікацій);
- Впевнений користувач ПК;
- Вільне володіння українською та російською мовами;
- Чітка дикція, правильне мовлення;
- Здатність засвоювати великий об’єм інформації за короткий проміжок часу;
- Організованість, комунікабельність, оперативність, ініціативність.
Ми пропонуємо:
- Цікаву роботу в молодому колективі;
- Гнучкий графік роботи (повна/неповна зайнятість, можливість поєднувати роботу з навчанням або з іншою роботою);
- Кар’єрне зростання;
- Офіційне оформлення;
- Достойну заробітну плату.
Для запису на співбесіду звертайтеся за телефонами:
► в Києві: (097) 109-64-48, (044)235-37-57, (044) 234-25-53;
► в Харкові: (057) 733-29-16, 091 112 06 69
► у Львові: (032) 223-03-64, 091 112 06 98
► у Черкасах: (047)254-32-17, (097)109-64-48, (0472)54-32-18, (063)656-49-66
Або ж направляйте резюме на електронну адресу students@ukrtelecom.ua
У рядку «тема» прохання вказувати: «Оператор Контакт-Центру»