Інтернет-маркетолог студії “Мамахохотала”
Posted on: 08.12.2015Студія “Мамахохотала” шукає менеджера з маркетингу (Інтернет-маркетолога).
Стратегічні цілі, які ставляться перед маркетинг менеджером:
– Вибудувати маркетинг в Мамахохотала;
– Брати участь у розробці позиціонування Мамахохотала та окремих проектів студії.
Обов’язки:
– Запуск рекламних кампаній проектів (концерти студії та ін.) Використовуючи різні інструменти Інтернет-маркетингу;
– Створення стратегії і ведення email-маркетингу;
– Внесення змін на сайті для постійного збільшення конверсії. А/В тестування.
– Аналіз статистики та ключових показників ефективності (знання Google Analytics, Яндекс Метрика обов’язково);
– Взаємодія з підрядниками (дизайнери, верстальники, програмісти);
– Запуск і оптимізація контекстної реклами в GoogleAdWords і Яндекс.Директ, таргетованої реклами в соцмережах;
– Постійний пошук нових каналів просування; підвищення ефективності роботи існуючих каналів;
– Ведення та аналіз бази даних клієнтів.
Резюме чекаємо за адресою info@mamahohotala.ua.
Що хочуть бачити в резюме:
– Які проекти в галузі маркетингу Ви реалізовували, які були результати саме Вашої роботи.
– Посилання на Ваші профілі в соцмережах.
Роботодавець пропонує:
– Приєднатися до команди одного з найбільш творчих колективів України.
– Гідну ЗП і регулярні бонуси за якісну роботу.
– Безкоштовні квитки на концерти Мамахохотала)
Джерело: Мамахохотала