Оператор Call-центру (Крок-ТТЦ)
Posted on: 05.10.2015Компанія “Крок-ТТЦ” в постійному пошуку співробітників, які мають велике бажання й необхідний досвід роботи у відповідних напрямках. Так само ми охоче надаємо роботу молодим спеціалістам без досвіду, навчаючи, з метою виростити з них висококваліфіковані кадри, які розвивалися б разом з компанією.
Відкриті вакансії:
1) Оператор Call-центру
Вимоги до кандидатів:
- закінчена освіта (не студенти);
- вільне володіння українською та російською мовами;
- знання комп’ютера на рівні користувача;
- комунікабельність, відповідальність, стрессостійкість;
- досвід роботи від 1 року, пов’язаний із спілкуванням і роботою з людьми.
Обов’язки:
- прийом/здійснення дзвінків, надання клієнтам інформації стосовно виконання ремонту;
- узгодження з клієнтом суми платного ремонту;
- робота з внутрішньою базою даних.
Місцезнаходження сервісного центру – Лівий берег, Воскресенка. Робочий тиждень – п’ятиденний, вихідні – Субота, Неділя
Якщо Вас зацікавила одна з відкритих вакансій, просимо надсилати резюме на info@krok-ttc.com