Оператор Call-центру (Крок-ТТЦ)

Posted on: 05.10.2015

Компанія “Крок-ТТЦ” в постійному пошуку співробітників, які мають велике бажання й необхідний досвід роботи у відповідних напрямках. Так само ми охоче надаємо роботу молодим спеціалістам без досвіду, навчаючи, з метою виростити з них висококваліфіковані кадри, які розвивалися б разом з компанією.

Відкриті вакансії:

1) Оператор Call-центру

Вимоги до кандидатів:

  • закінчена  освіта (не студенти);
  • вільне володіння українською та російською мовами;
  • знання комп’ютера на рівні користувача;
  • комунікабельність, відповідальність, стрессостійкість;
  • досвід роботи від 1 року, пов’язаний із спілкуванням і роботою з людьми.

Обов’язки:

  • прийом/здійснення дзвінків, надання клієнтам інформації стосовно виконання ремонту;
  • узгодження з клієнтом суми платного ремонту;
  • робота з внутрішньою базою даних.

Місцезнаходження сервісного центру – Лівий берег, Воскресенка. Робочий тиждень – п’ятиденний,  вихідні – Субота, Неділя

Якщо Вас зацікавила одна з відкритих вакансій, просимо надсилати резюме на info@krok-ttc.com